Kategorie

Záruční oprava

- jak probíhá reklamace, stručný návod jak v záruční lhůtě reklamovat vadný produkt zakoupený v prodejně ZONO Profi nářadí nebo na prodejně.

V případě, že Váš výrobek zakoupený v naši prodejně vykazuje vady:
  1. vadný výrobek se záručním listem, pokud jste jej obdrželi, dokladem o koupi, popř. certifikát o prodloužené záruce Bosch pro modré (Profesionální) nářadí přineste do naši prodejny: 
    • ZONO- Profi nářadí na adrese Náchodská 760/67, Praha 9 Horní Počernice
    • nebo jej zašlete se zpětným kontaktem
    • Upozorňujeme že balíky na dobírku nepřebíráme !
  2. vadné zboží přijme náš technik, který o stroji a závadě sepíše reklamační protokol se záznamem předání a rozsahu.
  3. Kopií protokolu se prokážete při opětovném vyzvednutí !!
  4. Pokud zboží zasíláte, připojte zpětnou adresu, telefonický kontakt, popis závady a nezapomeňte přiložit záruční list pokud je, doklad o koupi a v případě registrace na 3 letou záruku Bosch také i vytištěný certifikát o registraci.
  5. Po vyřízení reklamace budete vyrozuměni sms zprávou o připraveném opraveném či vyměněném zboží v naši prodejně.
  6. Pokud bylo zboží zasláno, bude Vám bezplatně odesláno na uvedenou adresu v průvodním listu či na kontaktní adresu z daňového dokladu.
  7. Za předpokladu neuznání záruky si zboží bez dalších nákladů můžete vyzvednout opět na prodejně. V případě zaslání můžeme požadovat proplacení nákladů spojených s odesláním produktu.
  8. Nabízíme také možnost reklamovat zboží zakoupené mimo naši prodejnu ( pouze v rozsahu námi nabízených značek) upozorňujeme že v tomto případě můžeme požadovat administrativní poplatek. Jeho výši Vám ochotně sdělí přijímací technik na prodejně.